Chevrolet Camaro Tarihçesi 1967 yılından başlayıp
günümüze kadar gelen uzun kapsamlı bir süreci içermektedir. Fakat ben bu
makalemde sizlere Camaro’nun 1967 yılından 1981 yılına kadar süregelen 1. ve 2.
nesillerini kapsamlı olarak anlatmak istiyorum. Zira bu bile oldukça uzun bir
çalışma olacak, umarım sizleri fazla sıkmadan bunu başarabilirim.
Chevrolet Camaro Tarihçesi
Ne de olsa 1967 yılından günümüze
yaklaşık 5.5 Milyon adet satmış bir otomobilden bahsediyoruz Elbette bu aracın hikayesini
bir solukta anlatmak mümkün değil.
Chevrolet Camaro Prototipleri
Camaro’nun hem birinci hem de
ikinci nesil için baş tasarımcısı Henry C. Haga‘ydı. İlk olarak 1967 model yılı için 29
Eylül 1966’da satışa çıktı ve Ford Mustang’e rakip bir model olarak
tasarlandı . Camaro, platformunu ve
ana bileşenlerini yine 1967 için tanıtılan Pontiac Firebird ile paylaştı .
1967 Pontiac Firebird Yeni model
Otomotiv basını Chevrolet ürün
yöneticilerine “Camaro
nedir?” diye
sorduğunda. “Mustang
yiyen küçük, kısır bir hayvan” olduğu söylendi. Camaro Fransızca-İngilizce sözlükte oldu argo ,
demek “arkadaş, ahbap, veya yoldaş”. Makale, Estes’in camaro kelimesinin ne olduğuna dair ifadesini daha da
tekrarladı.”Kişisel bir arabanın sahibine olması gerektiği gibi, arabanın
adının “iyi dostların
yoldaşlığını akla getirdiğini” ima etmek gerekiyordu. En yakın
anlama sahip kabul edilen Fransızca kelime, İngilizce “comrade” kelimesinin
türetildiği “camarade” kelimesidir.
1.Nesil
Chevrolet Camaro Tarihçesi 1967-1969
Temelde Coupe ve Convertible
modellerini baz alan Chevrolet Camaro 1967 yılında 2 Door Convertible, 2
Door Hardtop, 2 Door Indy Pace Car, 2 Door Yenko (427), Rally
Sport 2 Door Convertible, Rally Sport 2 Door Hardtop, Super Sport 2
Door Convertible, Super Sport 2 Door Coupé, Z28 2 Door Coupé
modelleri ile piyasaya sürüldü.
Chevrolet Camaro 1. Nesil 1967-1969
230 cub (R6 cyl, 3769 cm³, 140 Hp)
250 cub (R6 cyl, 4096 cm³, 155 Hp)
283 cub (V8 cyl, 4638 cm³, 195 Hp Turbo Şarjlı)
307 cub (V8 cyl, 5030 cm³, 200 Hp)
327 cub (V8 cyl, 5358 cm³, 210 Hp)
327 cub (V8 cyl, 5358 cm³, 275 Hp)
SS 350 cub (V8 cyl, 5735 cm³, 295 Hp)
SS 396 cub (V8 cyl, 6489 cm³, 325, 350, 375 Hp)
Z-28 302 cub (V8 cyl, 4955 cm³, 290-400 Hp)
1. Nesil Chevrolet Camaro Motor ve Teknik Özellikleri
1967 Camaro , Standart model L30, RS, SS
ve Z28 olmak üzere dört paketle satışa sunuldu.
Chevrolet Camaro L30 2 Kapı Coupe Modeli 1967
Chevrolet
Camaro RS Rally Sport , gizli farlar, revize edilmiş arka lambalar, RS
amblemi, kanat camları ve dış külbütör trimini içeren bir görünüm paketiydi.
Chevrolet Camaro RS Rally Sport 2 Kapı Convertible
Modeli 1967
Chevrolet
Camaro SS Süper Sport , (5,7 L) V8 motorda 350 cu ve (6,5 L) büyük blok V8’lerde L35 ve L78 396
cu’yu içeriyordu. SS, kaputta işlevsel olmayan hava girişleri, ızgarada,
ön çamurluklarda, gaz kapağında ve korna düğmesinde özel şerit ve SS rozeti
içeriyordu. Bir Camaro RS/SS almak için hem SS hem de RS sipariş etmek
mümkündü. 1967 yılında, bir 396 motor ile dönüştürülebilen bir Camaro RS /
SS Indianapolis 500 modelide mevcuttu.
Chevrolet Camaro SS Süper Sport 2 Kapı Convertible
Modeli 1967
Chevrolet
Camaro Z / 28 1967
model yılı için 1966 yılında tanıtıldı. Bu, herhangi bir Chevrolet
bayisinden “neredeyse
yarışa hazır” Camaros’u
satmayı tasarlayan Vince Piggins’in fikriydi. Z/28 seçeneği, elektrikli ön
disk frenleri ve Muncie 4 vitesli manuel şanzıman gerektiriyordu. (4.9 L)
küçük blok V-8 motorda 302 cu, 4″ delikli 3″ krank mili, alüminyum emme manifoldu
ve 780 cfm’lik 4 namlulu vakumlu ikincil Holley karbüratöre
sahipti. Motor, özellikle Trans Am serisinde yarışmak için tasarlandı (bu,
305 cu inç’ten (5,0 L) daha küçük motorlar ve otomobilin kamuya açık olmasını
gerektiriyordu. Chevrolet, çeşitli araçlar için beygir gücü değerini inç küp
başına 1 hp’den daha az tutmak istedi. nedenler (örn. sigorta ve yarış
sınıfları).
Chevrolet Camaro Z / 28 2 Kapı Coupe Modeli 1967
290 hp’lik fabrika derecesi 5300
rpm’de gerçekleşirken, yüksek devirli 302 için gerçek tepe noktası 360 hp’ye
(268 kW) (tek dört namlulu karbonhidratla) ve 400 hp’ye (298 kW) (isteğe bağlı
çift dörtlü ile) daha yakındı. varil karbonhidrat) 6800-7000 rpm’de. Z/28
ayrıca yükseltilmiş süspansiyon, kaput ve bagaj kapağında yarış çizgileri, ilk
otomobillerde ‘302’ ön çamurluk amblemleri ve 68 ve 69’un sonlarında ‘Z/28’
amblemleri ile geldi. RS paketi ile Z/28 paketi. 1967’de yaklaşık 100
Indianapolis Pace Car replikası ile birlikte sadece 602 adet Z/28
satıldı. 1967 yılında
toplam Chevrolet Camaro satışı 220.906 adede ulaştı.
Chevrolet Camaro RS/SS Indy 500 Pace Car 2 Kapı
Convertible Modeli 1967
1968
yılında Camaro yan
havalandırma pencerelerinin silindiğini ve bir temiz hava giriş sistemi olan
Astro Ventilation’ın piyasaya sürüldüğü ufak bir makyajla geldi. Ayrıca,
68 aracın tamamı için bir hükümet gereksinimi olan ön çamurluklara yan işaret
lambaları, daha sivri bir ön ızgara, bir ön spoyler ve bölünmüş arka stop
lambaları eklendi.
Chevrolet Camaro 327 2 Kapı Coupe Modeli 1968
Ön seyir lambaları da (RS
olmayan modellerde) daireselden ovale değiştirildi. Büyük blok SS
modelleri, hız yığınlarını taklit eden krom kaput ekleri aldı. Amortisör
montajı, tekerlek sıçrama sorunlarını çözmek için kademeli olarak yapıldı ve
daha yüksek performanslı modeller, tek kanatlı üniteler yerine çok kanatlı arka
yaylar aldı.
Chevrolet Camaro SS Süper Sport 2 Kapı Coupe Modeli
1968
Chevrolet Camaro SS Süper Sport 2 Kapı Coupe Modeli
1968
SS için bir seçenek olarak (6,5 L)
350 hp (261 kW) büyük blok motorda 396 cu eklendi, ve Z28, Camaro
broşürlerinde yer aldı. (7.0 l) içindeki 427 cu, Normal Üretim Seçeneği
(RPO) olarak mevcut değildi. Baldwin-Motion Performance Combine, Long
Island, NY gibi çeşitli satış sonrası özel satıcılar, fabrika tarafından
sağlanan 396 cid motorunun yerine 427’yi teklif etti. 1968’de 7.199 Z28
satıldı. 1968 yılında
toplam Chevrolet Camaro adedi 235.147 adet oldu.
Chevrolet Camaro RS Rally Sport 327 2 Kapı Coupe
Modeli 1969
1969 Chevrolet
Camaro Birinci
nesil Camaro’nun son yorumunu temsil eden yeniden şekillendirilmiş ’69’lar,
olağanüstü başarılarla dolu bir yıl boyunca yarıştı. Yüksek devirli 302
cid küçük blok V-8’e sahip Z28, Trans Am şampiyonasında yarışırken, alüminyum
blok 427’lere sahip özel olarak üretilen ZL-1 Camaros, çekme şeritlerinde gök
gürültülü heyecanlar yaşattı.
Chevrolet Camaro SS Indy 500 Pace Car 2 Kapı
Convertible Modeli 1969
Indiana’da, özel olarak
ayrıntılı bir SS/RS büyük blok 396 Cabrio, 1969 Indy 500’ü hızlandırdı. Birçok
koleksiyoncu, ’69’u birinci nesil Camaros’un en iyisi ve GM Global’in başkan
yardımcısı Ed Welburn’ün sahibi olduğu 1969 Camaro’yu düşünüyor. Tasarım, 2010
ileriye dönük Camaro için ilham kaynağı oldu.
Chevrolet Camaro SS Süper Sport 396 2 Kapı Coupe
Modeli 1969
1969 model yılı son derece uzundu
ve 1970 için planlanan ikinci nesil modelin piyasaya sürülmesini geciktiren
mühendislik sorunları nedeniyle Kasım 1969’a kadar uzanıyordu. 69 sonlarında
Camaros’un 1970 modelleri olarak satıldığı popüler bir efsanedir (GM tanıtımı
nedeniyle). 1970 olarak etiketlenmiş 69 Camaro resimleri), ancak hepsine 1969
VIN kodu atanmıştı. Gecikmeyi gidermeyi amaçlayan önerilen ’69 SS350,
bunun yerine ’70 olarak satıldı.
Chevrolet Camaro Z / 28 2 Kapı Coupe Modeli 1969
1969 Yılında Chevrolet Camaro
satışı 243.085 adet olurken, 1. nesil Chevrolet Camaro adedi ise toplamda
698.138 adede ulaştı.
2.Nesil
Chevrolet Camaro Tarihçesi 1970-1981
1969’da düşen satışlara yanıt
olarak, Bill Mitchell’den 1970 için Camaro’ya ‘yeni bir tasarım’ istendi ve o,
Avrupa GT etkilerine sahip olarak tanımladığı, Camaro hayranlarını memnun
edecek yeni bir tasarıma imza attı.
2. Nesil Chevrolet Camaro Concept Modeli
2.Nesil Yeni Chevrolet Camaro SS ve RS Modelleri
Şubat 1970’de tanıtılan ikinci
nesil Camaro, 1974 ve 1978 model yıllarında yapılan kozmetik değişikliklerle
1981 model yılı boyunca üretildi. Araba ağır bir şekilde yeniden
şekillendirildi ve yeni stil ile biraz daha büyük ve daha geniş hale geldi. Yine F-gövde
platformuna dayanan yeni Camaro, yekpare bir yapı, ön alt şasi, bir A
kollu ön süspansiyon ve sağlam arka aksı kontrol etmek için yaprak yaylar ile
selefine benziyordu.
2.Nesil Yeni Chevrolet Camaro 1970
2. Nesil Chevrolet Camaro Donanım Motor ve Teknik
Özellikleri
Yeni gövde stili, arka yan yan
pencereleri olmayan, arkası açık bir tavan çizgisi ve havalandırmasız tam kapı
camına sahipti. Kapılar, arka koltuğa daha kolay erişim sağlamak için daha
genişti ve yeni çekme kolları, kapıyı kilitlemek için alt düğmenin itilmesi
gereken eski kolların yerini aldı. Çatı, daha iyi devrilme koruması ve
gürültü azaltma için yeni bir çift kabuklu üniteydi.
Temel model, tamponun altında
park lambaları bulunan ayrı bir tampon/ızgara tasarımına sahipken, Rally Sport
seçeneği, farların yanında yuvarlak park lambaları ve ızgaranın her iki yanını
çevreleyen tamponlarla birlikte esnek Endura malzemesiyle çevrelenen ayırt
edici bir ızgara içeriyordu. Arka kısım, Corvette’e benzer dört yuvarlak
arka lamba ile vurgulandı. 1972 yılında tüm modellerde altta görünen bazı
makyajlar yapıldı.
1972 Chevrolet Camaro Sport Coupe
1972 Chevrolet Camaro RS Rally Sport
1972 Chevrolet Camaro Z / 28 Coupe
1972 Chevrolet Camaro SS Süper Sport
1972 yılında
Camaro iki
büyük başarısızlık yaşadı. Norwood’daki bir GM montaj fabrikasındaki UAW
grevi, üretimi 174 gün boyunca kesintiye uğrattı ve 1100 eksik Camaros, 1973
federal tampon güvenlik standartlarını karşılayamadıkları için hurdaya ayrılmak
zorunda kaldı. GM’deki bazıları, özellikle şirket çok sayıda marka ve
modelini emisyon, güvenlik ve yakıt ekonomisi için zorlu yeni düzenlemelere
uyarlamak için baskı altındayken, Camaro ve Firebird’ü tamamen bırakmayı ciddi
olarak düşündü.
1973 Chevrolet Camaro RS
1973 Camaro , saatte 5 mil (8.0 km/s)
NHTSA güvenlik mevzuatında yeni hasarsız durumu karşılamak için standart darbe
emici ön tampon sistemini birleştirdi. Darbe emici üretan ızgara
çerçevesinin her iki yanındaki krom tamponlarıyla Rally Sport seçeneği, ön
sacın arkasındaki yaratıcı destek sayesinde bir yıl daha devam etti.
Chevrolet Camaro LT 1974-1977
1973’te daha sessiz ve daha iyi
döşenmiş bir iç mekan, tam enstrümantasyon, Ralli tarzı tekerlekler, değişken
oranlı direksiyon, spor aynalar ve diğer yükseltmelerin yanı sıra gizli ön cam
silecekleri ile yeni bir Tip LT modeli sunuldu.
Chevrolet Camaro Sport Coupe 1974-1977
Süper Spor SS paketi kaldırıldı ve
(6,5 L) V8’deki 396 cu büyük blok artık mevcut değildi. Güç, yeni emisyon
standartları nedeniyle azaldı ve en yüksek puan alan 350 cu inç (5,7 L) V8,
Z28’de 245 hp (183 kW; 248 PS) üretiyordu.
Chevrolet Camaro Z/28 1974-1977
Motor ayrıca katı kaldırıcılardan
hidrolik iticilere geçer. Klima bu motorla bir seçenek olarak
kullanılabilir hale geldi. Z28 seçeneği hem spor coupe hem de LT
modellerinde sipariş edilebilir. Z28, Type LT ve Rally Sport seçenekleri
birleştirildiğinde, her zamanki Z28 rozetleri, şeritleri uygulandı.
Chevrolet Camaro Z/28 1974-1977
1974 yılında
Camaro ,
federal standartları karşılamak için gereken yeni alüminyum tamponlar ve öne
eğimli bir ızgara sayesinde yedi inç (178 mm) daha uzun büyüdü. Yuvarlak
arka lambaların yerini dikdörtgen bir sarma tasarımı aldı. Kalın çatı
sütunları ile düz bir arka pencereye sahip olmak geçen yıldı. Daha sonraki
tüm yıllarda daha ince çatı sütunları ve daha iyi görüş için arka camın
etrafını sarmıştı.
Chevrolet Camaro LT 1974-1977
Arap Petrol Ambargosunun
körüklediği enerji krizine rağmen Camaro satışları 150.000’in üzerine
çıktı. Ford, Mustang’i Pinto’ya dayalı bir alt kompakt modele küçülttüğü
ve Mercury’yi Chevrolet Monte Carlo ve Pontiac Grand Prix ile rekabet edebilmek
için Cougar’ı orta büyüklükte bir kişisel lüks otomobile yükselttiği için iki
midilli yarışçısı bu yıl ahırdan ayrıldı. Chrysler Corporation, 1974 model
yılı boyunca Plymouth Barracuda ve Dodge Challenger’ı durduracaktı ve American
Motors, yıl sonunda Javelin’i bırakacaktı. 1970’lerin ortalarından
sonlarına kadar, Camaro ve benzeri Pontiac Firebird, geleneksel Pony Arabası
pazarına sahip olacak ve bu süreçte rekor satışlar elde edecekti.
Chevrolet Camaro LT 1974-1977
1975 için yeni bir sarmal arka cam
tanıtıldı ve Camaro amblemi ızgaranın ortasından ızgaranın üstüne taşındı ve
“Camaro” isim plakası arka güverte kapağından silindi. Ayrıca yeni blok
harf “Camaro” isim levhaları, ön çamurluklardaki önceki yazıların yerini
aldı. LT modellerinin gösterge panelindeki Meridian taneli ceviz yerine
yeni koltuk döşeme desenleri ve kuş bakışı akçaağaç döşeme ile iç mekanlar
biraz revize edildi. Bu yıl için duyurulan, Camaro LT’de bir deri iç
seçeneğin mevcut olduğuydu, ancak hiçbir üretim otomobilinde gerçek deri koltuklarla
donatılmadığı için gün ışığına çıkmadı. Diğer gelişmeler, tüm modellerde
altı silindirli motorlara ve standart radyal lastiklere sahip klimanın
kullanılabilirliğini içeriyordu. Elektrikli kapı kilitleri 1975 için yeni
bir seçenekti. Rally Sport seçeneği bir yıllık aradan sonra geri döndü, ancak
bir görünüm paketinden biraz daha fazlasıydı.
Chevrolet Camaro RS Rally Sport 1975
1976’da Camaro sadece küçük görünüm
değişikliklerine sahipti, en önemlisi LT modelindeki arka kuyruk bölümünde
fırçalanmış metal bir ek. 250 kübik inç altı silindirli spor coupe’de
standart motor olarak kaldı ve yeni 140 beygir gücünde 305 kübik inçlik V8, LT’de
standart motor ve spor coupe’de temel V8 seçeneği oldu.
Chevrolet Camaro LT 1976-1977
1977 Camaro Z28, 1976’da 46.000’den fazla
birim satan ve o yılki tüm Firebird satışlarının yarısını oluşturan Pontiac’ın
Trans Am satışlarının çarpıcı biçimde artmasına yanıt olarak 1977 baharında
1977½ olarak yeniden halka sunuldu. Trans Am gibi, yeniden canlandırılan
Camaro Z28 de anında bir hit oldu ve dört namlulu karbüratörlü ve 185 beygir
gücünde (California emisyon ekipmanı ile 175 beygir) 350 kübik inçlik bir V8
ile güçlendirildi, çoğu araba klima ve bir klima ile donatılmış olarak satıldı.
konfor odaklı bir halk için otomatik şanzıman. Otomobiller ayrıca
Borg-Warner Super T-10 4 vitesli manuel şanzıman ve performans odaklı bir
araçla ilgilenen alıcılar için minimum seçenek paketi ile mevcuttu.
Chevrolet Camaro Z/28 1977
1978 yılında
Camaro ,
Chevrolet yeni bir ön ve arka tampon ekledi ve 1977’den farklı olarak sadece
bir çıkartma ile bir kaput kepçesi ekledi. Satışlar 272.631 ile önceki tüm
modelleri geride bıraktı, bunlardan 54.907’si RPO Z28 “Özel Performans Paketi”
oldu.
Yeni Makyaj Chevrolet Camaro Sport Coupe ve Z28 1978
1978 için mevcut modeller arasında
Sport Coupe, RS, Type LT, Type LT/RS ve Z28 vardı. Bazıları “Tip LT/RS
Z28” sipariş edebileceğinize inansa da, bu yanlıştır. Z28, silemeyeceğiniz
bir şerit paketine sahipti, bu nedenle Rally Sport’un (RS) iki tonlu boyası
karışacaktı. Z28, 185 bhp ve 280 ft.lb üreten bir 350ci’ye
sahipti. dört namlulu bir Quadrajet karbüratörle çalışan tork. Z28s
şanzımanları ya 4 vitesli ya da TH-350 3 vitesli idi.
Yeni Makyaj Chevrolet Camaro RS Rally Sport T Top 1978
1979 CamaroEn büyük değişiklikler, Type LT’nin
yerini alan lüks odaklı Berlinetta modelinin tanıtılması ve önceki sarmal
tasarımdan çok daha düz bir görünüme sahip yeniden şekillendirilmiş bir
gösterge panelinin (göstergelerin kendileri öncekiyle aynı yerlerde kalmasına
rağmen) idi.
Chevrolet Camaro Berlinetta 1979-1981
Temel modeller, RS ve Z28 kaldı,
Z28’ler artık Pontiac Trans Am ikizinin sahip olduğu gibi bir ön spoyler ve
çamurluk işaret fişekleriyle geldi ve şimdi ön işaret fişeklerinin başından
sonuna kadar uzanan “Z28” çıkartmaları ile geldi. kapılar. Elektrikli arka
cam buz çözücü, bu yıl eski fan tipinin yerini alarak isteğe bağlı hale
geldi.1979 satışları, 282.571 adet ile Camaro’dan önceki veya sonraki tüm
nesiller için şimdiye kadarki en yüksek satış oldu.
Chevrolet Camaro Z/28 1979-1981
1980’de Camaro, (4.1 L) sıralı altıda eski 250
cu, California’da (3,8 L) V6 motorunda 229 cu, (3,8 L) 231 cu ile
değiştirildi. 120 hp (89 kW; 122 PS) (4,4 L) V8 motor, bu yıl temel, RS ve
Berlinetta modellerinde bir seçenek haline geldi. Z28 kaputu, tam gazda
açılan ve motorun daha soğuk hava solumasını sağlayan solenoidle çalışan bir
kanatçık ile arkaya bakan yükseltilmiş bir kepçe (hava indüksiyonu)
içeriyordu.
Chevrolet Camaro Z/28 1979-1981
Hız göstergeleri 130 km’den 137
km/sa’e düştü. Z28’lerde yeni isteğe bağlı gri 5 kollu jantlar (daha sonra
1986–1988 Monte Carlo SS’de kullanıldı), benzersiz bir stilde üst ve alt ön
ızgara ve daha küçük revize edilmiş grafikler vardı alt kapı çıkartmalarında. Yan
kepçeler de panjurlu bir tasarımdan tek açıklıklı daha düz bir tasarımla
değiştirildi.
Chevrolet Camaro Sport Coupe 1981
1981 Camaro1980’den neredeyse hiç değişmedi ve
ikinci nesil Camaro için son model yılı olacaktı. Z28’e hala 350 cu inç
(5,7 L) V8 güç veriliyordu, ancak yeni emisyon düzenlemeleri nedeniyle motor
şimdi ilk kez bir CCC (Bilgisayar Komuta Kontrol) birimiyle donatıldı.
Chevrolet Camaro Yenko Turbo Z 1981
Modern motor kontrol
modüllerinin bu öncülü bir oksijen sensörüne, elektronik olarak kontrol edilen
bir karbüratöre, bir gaz kelebeği konum sensörüne, soğutma sıvısı sensörlerine,
bir barometrik basınç sensörüne, bir manifold mutlak Basınç sensörüne (MAP) ve
ön göğüste bir kontrol motoru ışığına sahipti. Şanzıman artık CCC
tarafından da kontrol edilen bir kilitleme tork konvertörü ile donatıldı.
2.Nesil Chevrolet Camaro Üretim Adetleri
Chevrolet Camaro’nun 2. Nesili
üretimde kaldığı 12 yıl boyunca toplamda 1.654.118 adetlik satış adedine
ulaşarak önemli bir başarıya imza atmış, günümüzde ise koleksiyonerlerin
severek kullandığı bir model olmuştur. Makalemin bu bölümünden sonraki kısmında
Chevrolet Camaro’nun diğer Nesillerini hızlı bir şekilde sizlere aktaracağım.
Umarım sizleri fazla sıkmadan Chevrolet Camaro Tarihçesi hakkında sizleri
aydınlatabilmişimdir. Kalın sağlıcakla…
3.Nesil
Chevrolet Camaro Tarihçesi 1982-1992
3. Nesil Chevrolet Camaro Z28 T-Top 1982-1984
3. Nesil Chevrolet Camaro Z28 T-Top 1982-1984
3. Nesil Chevrolet Camaro RS 1989-1990
3. Nesil Chevrolet Camaro 1991
3. Nesil Chevrolet Camaro RS 1991-1992
3. Nesil Chevrolet Camaro Üretim Adetleri 1982-1992
4.Nesil
Chevrolet Camaro Tarihçesi 1993-2002
4.Nesil Chevrolet Camaro Z28 1993-1997
4.Nesil Chevrolet Camaro SS 1998-2002
4. Nesil Chevrolet Camaro SS “35th Anniversary” ‘2002
4. Nesil Chevrolet Camaro Üretim Adetleri 1993-2002
5.Nesil
Chevrolet Camaro Tarihçesi 2010-2015
5. Nesil Chevrolet Camaro RS 2010-2013
5. Nesil Chevrolet Camaro RS “45th Anniversary” 2011
5. Nesil Chevrolet Camaro 2011-2013
5. Nesil Chevrolet Camaro Hot Wheels Edition 2012-2013
5. Nesil Chevrolet Camaro LT RS 2013-2015
5. Nesil Chevrolet Camaro Üretim Adetleri 2010-2015
6.Nesil
Chevrolet Camaro Tarihçesi 2016-Günümüz
6. Nesil Chevrolet Camaro RS 2016-2018
6. Nesil Chevrolet Camaro Convertible “50th
Anniversary” 2017
6. Nesil Chevrolet Camaro “Hot Wheels 50th Anniversary
Edition” 2017
6. Nesil Chevrolet Camaro SS 2018-2021
Chevrolet COPO Camaro “50th Anniversary” 2019
6. Nesil Chevrolet Camaro Üretim Adetleri 2016-2020
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder